Thuisadministratie zoekt coördinator

Een vrijwilliger van Humanitas aan de slag in het project Thuisadministratie

De lokale afdeling van Humanitas ondersteunt inwoners die het lastig vinden om hun administratie op orde te houden en die in sommige gevallen hierdoor al in financiële problemen terecht zijn gekomen. Het komt voor dat mensen enveloppen niet meer openmaken en daardoor ook rekeningen niet meer betalen. De vrijwilligers van de Thuisadministratie helpen mensen weer op weg en zorgen dat er overzicht komt in de situatie.

Het Bureau Vrijwilligerswerk Pijnacker-Nootdorp is op zoek naar iemand die als coördinator wil optreden voor de groep vrijwilligers van de Thuisadministratie. Die functionaris heeft het eerste contact met de cliënt en koppelt hem of haar aan een vrijwilliger, die de eigenlijke begeleiding gaat doen.

Acht uur per week

De coördinator begeleidt ook de vrijwilligers uit de groep en spreekt met nieuwe mensen die als medewerker voor de Thuisadministratie aan de slag willen. Er wordt dus wel gezocht naar iemand die hiervoor gekwalificeerd is en die in elk geval goed met mensen kan omgaan. De coördinator moet minstens acht uur per week beschikbaar zijn, en dat het liefst voor een periode van minimaal een jaar.

Meer informatie over de functie is te vinden op de Vacaturebank van het Bureau Vrijwilligerswerk.

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *